SAP Global
SAP MAG 24, lipanj 2005.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

mySAP CRM Mobile Sales u Plivi

mySAP CRM rješenje omogućava korisnicima mobilnih uređaja, primjerice prijenosnika, ili dlanovnika, da dobiju pristup važnim informacijama o vlastitim korisnicima na brz i jednostavan način

Pišu: Luka Horvat, GBS–IT, voditelj projekta i Mario Semialjac, SAP, član projektnog tima

Tvrtka Pliva Hrvatska odlučila je implementirati SAP CRM mobilno rješenje, s ciljem unaprjeđenja poslovanja u segmentu terenske prodaje odnosno olakšavanja rada medicinskim predstavnicima. Naglasak se daje na poboljšanje odnosa s korisnicima kroz njihovo sustavno praćenje, a krajnji cilj Plive je uvesti pristup one face to the customer – jedinstveni način obraćanja i praćenja svih odnosa s korisnicima neovisno tko s njima kontaktira. To uključuje usmjeravanje pune pažnje na podizanje zadovoljstva korisnika.

U projektu će sudjelovati petnaestak konzultanta iz tvrtki GBS-IT, Maihiro i SAP, te će biti korištena tzv. pakirana rješenja koja omogućuju znatno bržu implementaciju zbog uporabe standardnih funkcionalnosti i minimalne prilagodbe Implementacija je započela početkom svibnja, a završetak projekta očekuje se krajem rujna ove godine.

Trenutni pristup ključnim informacijama


Prikaz tehnološke strane
mySAP CRM Mobile Sales rješenja
(41,04 k,
kliknite na sliku za
njeno uvećanje
)

Ovo područje CRM rješenja omogućava korisnicima mobilnih uređaja, primjerice prijenosnih računala ili dlanovnika, da dobiju pristup važnim informacijama o vlastitim korisnicima na brz i jednostavan način. Korištenjem ovih informacija medicinski predstavnici mogu izvesti precizno planiranje i analizu trenutno aktualnih potencijalnih korisnika te upravljati poslovnim prilikama i povezanim zadacima. Upravljanje organizacijskim podacima te podacima o teritorijalnim jedinicama i zaposlenicima također je bitna značajka rješenja.

Projekt CRM to Go kojim se u Plivu uvodi SAP CRM mobilno rješenje obuhvaća slijedeća funkcionalna područja u implementaciji:

  • Uspostava strukture podataka - Institucija i osoba s relacijskim strukturama;
  • Upravljanje organizacijskim podacima te podacima o teritorijalnim jedinicama i zaposlenicima;
  • Matični podaci proizvoda;
  • Upravljačka konzola terenskih djelatnika za upravljanje podacima o planiranju posjeta te zadataka i sastanaka;
  • Upravljanje marketinškim i prodajnim kampanjama;
  • Upravljanje događajima (eventima);
  • Upravljanje budžetom;
  • Analitika i izvještavanje.

Ciljevi navedenih područja očituju se kroz:

  • Uspostava strukture podataka - Institucija i osoba s relacijskim strukturama – kvalitetno praćenje ovog segmenta poslovanja osigurava jasno definiranje odnosa između pojedinih institucija i njihovih zaposlenika te njihove interakcije s Plivom u smislu dosadašnjih poslovnih odnosa (povijesni podaci), prilika za buduću suradnju i razvoj odnosa kao i značaj i utjecaj pojedinih osoba i neovisnih institucija koje imaju utjecaj na poslovanje.
  • Upravljanje organizacijskim podacima te podacima o teritorijalnim jedinicama i zaposlenicima – segmentiranje po organizacijskim kriterijima i teritorijalnoj pripadnosti od naročitog je značaj upravo u segmentu medicinskih predstavnika, tako da je uspostava ovih struktura i praćenje odnosa jedan od važnih ciljeva projekta.
  • Matični podaci proizvoda – u području proizvoda i njihovih matičnih podataka CRM mobilno rješenje uglavnom preuzima podatke iz ERP sustava (SAP R/3) i CRM servera (gdje su podaci replicirani) tako da medicinski predstavnik u samoj aplikaciji može mijenjati obuhvat podataka koji mu je potreban za rad.
  • Upravljačka konzola terenskih djelatnika za upravljanje podacima o planiranju posjeta te zadataka i sastanaka – praćenje aktivnosti medicinskih predstavnika od iznimnog je značaja u ovom segmentu poslovanja. Znati podatke dosadašnjih kontakata s korisnicima, njihove reakcije, kada napraviti potrebnu planiranu aktivnost, sve to predstavlja osnovu uspješnog djelovanja i u konačnici realizacije medicinskog predstavnika. Ovaj dio rješenja bavi se upravo sustavnim organiziranjem aktivnosti i zadataka medicinskih predstavnika na organiziran i planski način unapređujući operativnu izvrsnost i realizaciju medicinskih predstavnika.
  • Upravljanje marketinškim i prodajnim kampanjama – kampanje su važan segment poslovanja i marketinško-prodajnog djelovanja, a naročiti značaj imaju kvalitetno organiziranje i egzekucija kampanja. Sukladno tome rješenje nudi sustavno organiziranje i izvršenje kampanje od početnog koncepta i izbora ciljane skupine pa do krajnje realizacije uz analizu podataka o uspješnosti izvedbe.
  • Upravljanje događajima (eventima) – pridobivanje i zadržavanje korisnika za vlastite proizvode obuhvaća i prikladne prezentacije proizvoda i linija proizvoda između ostalog i kroz aktivnosti organiziranja različitih događaja. CRM mobilno rješenje u ograničenom obuhvatu dopušta i praćenje ovih aktivnosti i daje adekvatnu potporu u njihovoj organizaciji.
  • Analitika i izvještavanje – u konačnici je nužno poslovne rezultate moći usporediti s planiranim veličinama, te više od toga, locirati uzročnike uspjeha i eventualnog podbačaja. U integraciji sa SAP BW (Business Information Warehouse) rješenjem SAP CRM omogućava višestruke analize po raznovrsnim kriterijima uspješnosti i performansi kao što su npr. ostvarenje plana po zaposleniku (plan/realizacija; realizacija/prošla godina), analiza uspješnosti kampanje (po lokaciji, proizvodu, liniji proizvoda i slično), analiza potencijalnih korisnika po različitim značajkama itd. Važno je napomenuti izrazitu fleksibilnost sustava koji omogućava prilagodljive analize a jedino ograničenje onoga što se može uključiti u analitiku jeste da podaci moraju biti dostupni i mapirani u BW sustavu.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum