SAP Global
SAP MAG 40, prosinac 2006.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Igor Dropulić: Posebnost SAP-a u Hrvatskoj je kvaliteta naših zaposlenika

Povoda za razgovor sa Igorom Dropulićem, direktorom SAP-a u Hrvatskoj bilo je mnogo. Otvaranje savjetodavnog centra za maloprodaju i veleprodaju u Zagrebu, ulazak na tržište manjih i srednjih brzorastućih tvrtki (SME), još jedna uspješna poslovna godina pod njegovim vodstvom...

Razgovarali: Renata Čupić, renata@sortis.hr i Marko Biljan, marko.biljan@sap.com

SAP MAG: Kako biste ocijenili 2006. godinu za SAP Hrvatska? 

Dropulić: Za SAP Hrvatska, 2006. godina bila je vrlo zanimljiva. Uz nastavak rasta, o čemu svjedoče svi pokazatelji (prihod, profit, tržišni udjel, broj novih korisnika), uspjeli smo povećati naš tim (u tijeku je zapošljavanje tri nova stručnjaka) i ostvariti korporacijsku investiciju u hrvatsko tržište odlukom o otvaranju savjetodavnog centra za maloprodajnu i veleprodajnu industriju (potencijal zapošljavanja u prvoj fazi je 10 osoba). Također, uspjeli smo prirediti SAP paket za manje i srednje brzorastuće tvrtke, pod nazivom SAP All-in-One ERP, koji će se na tržištu naći  početkom siječnja 2007. godine. Povećali smo naš eko sustav s novim partnerima, a 30 novih konzultanata prošlo je SAP-ovu osnovnu edukaciju i certifikaciju i oni su danas na tržištu. Tako je broj SAP certificiranih konzultanata u Hrvatskoj povećan za dodatnih 80. Smatram da sve spomenuto predstavlja dobar temelj za stvaran poslovni uzlet koji planiramo u godinama pred nama.

SAP MAG: Što biste izdvojili kao poseban uspjeh korporacije? 

Dropulić: Ono po čemu je danas SAP poseban u Hrvatskoj je kvaliteta zaposlenika našeg tima i partnerske mreže. Danas je hrvatski SAP tim, bez pretjerivanja, najbolji na tržištu u našoj industriji. Prema vrlo konkretnim pokazateljima produktivnosti (prihod po zaposlenom) daleko smo ispred sve konkurencije, ali i prema "soft" pokazateljima (partner i zadovoljstvo korisnika) izuzetno visoko smo pozicionirani. Moram priznati da mi je kao menadžeru danas izuzetno zadovoljstvo i privilegija imati tako kvalitetan tim ljudi. Nadogradnje koje su upravo u tijeku i pažljiv odabir novih ljudi, koji će nam se pridružiti u sljedećem razdoblju, dodatno će podići razinu naših usluga, u korist i na zadovoljstvo, naših patnera i korisnika. S druge strane, SAP partnerska mreža je u izuzetnoj ekspanziji i danas imamo priliku vidjeti da je većina vodećih hrvatskih sistem integratora prepoznala korist od suradnje sa SAP-om. Isto tako, mi iznimnno cijenimo i podržavamo investiciju u znanje ljudi, koju su gotovo svi naši partneri poduzeli tijekom 2006. godine, i smatramo da je to dokaz zrelosti eko sustava i našeg iznimnog respekta prema hrvatskom tržištu i zahtjevima naših korisnika.

SAP MAG: Što biste naveli kao Vaš osobni doprinos i uspjeh u SAP-u? 

Dropulić: Odgovor na ovo pitanje morate tražiti od mojih kolega, naših korisnika i partnera. 

SAP MAG: Kako sada gledate na svoj dolazak u SAP i kakvom ocjenjujete vašu trenutnu poziciju? 

Dropulić: Od dana kad sam odlučio doći u SAP, pa do danas, u mojoj temeljnoj motivaciji ništa se nije promijenilo. Ono čemu sam se nadao prije dolaska, postalo je realnost. SAP je izvanredna korporacija, fascinira svojom paletom usluga i proizvoda, ali, iznad svega, to je community s izuzetnom kulturom. S te strane smatram se privilegiranim što sam dobio priliku raditi u jednoj takvoj organizaciji. Da je na početku bilo "veselo" – bilo je. Da je bilo vrijedno truda – naravno bilo je. Kao osoba bogatiji sam za izuzetno iskustvo, a kao profesionalni menadžer imao sam priliku proći s tvrtkom kroz poslovnu transformaciju i jako puno naučiti. Danas je moja pozicija istovjetna onoj tima SAP d.o.o.: imamo preduvjete za kapitalizaciju svih napora koje smo uložili u proteklom razdoblju, a koji se ogledaju u stvarnim poslovnim učincima.

SAP MAG: Hoćete li  otvaranjem Retail Huba izravno utjecati na gospodarenje znanjem u Hrvatskoj? 

Dropulić: Da, ali ne samo kroz Retail Hub. Ono što je vidljivo, na što smo ponosni, a naše mišljenje dijele i naši parneri, intenzivno je ulaganje u poslovna znanja vezana za specifične industrije što postaje zajednička temeljna orijentacija: SAP će investirati u Retail Hub i znanja vezana za maloprodajnu i veleprodajnu industriju. Također, naša dva partnera napravit će slične investicije u znanja vezana za FSI industriju (Financial Services Industry) i Javni sektor (Public Services). Isto tako, zajedno s našim partnerima za segment malog i srednjeg poduzetništva, zajednički ćemo razvijati, upravo u Hrvatskoj, industrijska rješenja temeljena na SAP tehnologiji (A1 ERP) i izvrsna industrijska rješenja razvijena od strane naših partnera temeljena na njihovim poslovnim znanjima. Mi želimo da cjelokupna SAP-ova zajednica napravi kvalitativni pomak, temeljen na poslovnim znanjima vezanima za poslovanje naših korisnika, i da na taj način dodatno povećamo već postojeću veliku razliku između nas i naše konkurencije. Rezultat ovakvog promišljanja zasigurno će biti i povećanje kvalitete i broja raspoloživih stručnjaka na hrvatskom tržištu.  

SAP MAG: Koje su Vam glavne strateške smjernice za 2007. godinu? 

Dropulić: Strateške smjernice ostaju nepromijenjene: javni sektor, sektor financijskih usluga, retail sektor i sektor manjih i srednjih tvrtki, tržišni su segmenti gdje želimo zauzeti (ili zadržati) mjesto neprikosnovenog tržišnog lidera. Također, rast ćemo u segmentu edukacije i poslovnog savjetovanja (kao preteče SAP konzaltinga koji ćemo, isto tako, vrlo brzo pokrenuti u punom opsegu). Želimo u sljedećem srednjeročju godišnje rasti najmanje 30%, za 3 godine želimo imati tržišni udjel od 40% i godišnji broj novih korisnika ustabiliti na prosječno njih 30.

SAP MAG: Vaša poruka našim čitateljima?

Dropulić: Želim svim čitateljima čestitati Božić i poželjeti im sve najbolje u 2007. godini.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum