SAP Global
SAP MAG 41, sije�anj 2007.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Širenje partnerske mreže za nastup na tržištu manjih i srednjih tvrtki

Globalni cilj je učetverostručiti broj korisnika do 2010. godine. Taj plan je ostvariv uz podršku razvijene partnerske mreže. Dobrodošli su svi, pa i oni domaći proizvođači ERP softvera koji su do sada SAP smatrali konkurencijom.

Razgovarao: Zvonko Pavić, zvonko.pavic@zg.t-com.hr

U osvajanju što većeg udjela na tržištu ERP softvera za manje i srednje tvrtke, SAP se odlučio za primjenu globalnog partnerskog modela poslovanja. Riječ je o svojevrsnoj simbiozi najvećeg svjetskog proizvođača poslovnog softvera i informatičkih tvrtki koje u toj platformi vide dobar proizvod za segment tržišta u kojem su već ostvarile uspjeh i pokazale ekspertizu. Pojedinosti o SAP-ovom pristupu partnerima kada je SAP All-in-One ERP rješenje prva platforma za manje i srednje tvrtke te planovima za bližu budućnost, iznio nam je Ninoslav Matić zadužen za razvoj partnerske mreže u tvrtki SAP d.o.o.

SAP MAG: Koliko je danas velika SAP-ova partnerska mreža u Hrvatskoj?

Matić: SAP u Hrvatskoj trenutno ima sedamnaest partnera. To su: b4b, Deloitte, Digera, Enel Split, GBS-IT, G2R, HP, IBM, King-ICT, Megatrend, OptimIT, Poslovna inteligencija, Sapphir, Siemens SBS, S&T, Times Computers i T&MC.

SAP MAG: Kako definirate ulogu partnera u širenju SAP All-in-One ERP rješenja: što SAP očekuje od partnera i što će im pružiti kada je riječ o tome proizvodu?

Matić: Od partnera koji će se baviti SAP All-in-One ERP rješenjem očekujemo potpuni angažman, od pretprodajnih aktivnosti, prodaje licenci, do implementacije i podrške. To znači da će i dio marketinga biti njihov posao, no u manjoj mjeri. SAP će im dati svu potrebnu logistiku kako bi uspješno ostvarili suradnju.

SAP MAG: Recite nam nešto o modelu prodaje SAP All-in-One ERP rješenja i specifičnostima održavanja same platforme?

Matić: SAP će održavati proizvod u smislu lokalizacije, usklađivanja s promjenama u hrvatskom zakonodavstvu, ispravljanja eventualnih grešaka, i slično. Partneri će, pak, moći povezivati svoje aplikacije i module sa SAP All-in-One ERP platformom i tako razvijati vlastita SAP All-in-One rješenja.

SAP MAG: U čemu se razlikuje pristup SAP-a prema manjim partnerima u odnosu na one veće? Preciznije, što je s velikim partnerima i kako oni sudjeluju u tome?
 

Ninoslav Matić, Channel Manager, SAP d.o.o.

Ninoslav je u SAP-u od 2001. godine i u potpunosti je svoju poslovnu karijeru usmjerio na razvijanje i održavanje odnosa s korisnicima i partnerima. Zadužen je za jačanje partnerske mreže te razvoj SMB tržišta. Magistrirao je iz područja Računalnih znanosti na zagrebačkom Elektrotehničkom fakultetu, a prije dolaska u SAP dvije je godine obnašao dužnost rukovoditelja razvojnog centra u tvrtki DISTEFORA Navigation R&D d.o.o. Prethodno radno iskustvo stekao je u Zračnoj luci Zagreb gdje je vodio sve projekte vezane uz uvođenje SAP poslovnog sustava. Biografiju mu obogaćuje i mjesto asistenta za područje računalnih znanosti na Elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu te pozicija specijalista za IT u tvrtki Končar – Inženjering.


Matić: Što se nas tiče, svi su nam partneri jednako važni. Naravno, svaka tvrtka partner ima svoj interes i prema njemu definira vlastitu poslovnu politiku. Primjerice, veće tvrtke, odnosno sistem integratori, i dalje će se baviti mySAP ERP platformom i „napadati“ tržište velikih tvrtki. No, one će, također, formirati posebne timove koji će se baviti i implementacijom i razvojem vlastitih SAP All-in-One rješenja. Manje tvrtke, naši partneri, će se usredotočiti na SAP All-in-One ERP platformu. U svakom slučaju, partner procjenjuje koji SAP-ov proizvod je najbolje rješenje za određenog korisnika.

SAP MAG: Hoće li SAP i dalje širiti mrežu svoju partnera i kakvi su planovi tvrtke s tim u vezi?

Matić: Mrežu partnera ćemo, u svakom slučaju, širiti. Osnovi kriterij je jednostavan: tvrtka potencijalni partner treba pokazati interes za suradnju sa SAP-om. Ipak, preferirat ćemo tvrtke koje su u svom dosadašnjem poslovanju već ostvarile značajniju regionalnu prisutnost i koje imaju snažnije reference pri implementaciji poslovnog softvera. Tu kao svoje buduće partnere vidimo mnoge domaće proizvođače ERP sustava. Neki od njih, u prošloj godini, postali su naši partneri. Globalni cilj kompanije je učetverostručiti broj korisnika do 2010. godine. To će se moći samo daljnjim razvojem partnerske mreže. Zato su svi dobrodošli.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum