SAP Global
SAP MAG 43, o�ujak 2007.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Partnerski program najvećeg svjetskog proizvođača poslovnog softvera

Tvrtka SAP u Hrvatskoj već ima razvijenu mrežu 15 partnerskih tvrtki. Međutim, ulaskom na tržište malog i srednje velikog poduzetništva s novom platformom, SAP All in One ERP, ta će se mreža morati širiti. Strategija tog širenja ili, bolje rečeno, SAP-ova ponuda novim partnerima, sadržana je u novom, inovativnom modelu suradnje s parterima, nazvanom SAP PartnerEdge.

Piše: Zvonko Pavić, zvonko.pavic@zg.htnet.hr

Novi partnerski program, ponuđen distributerima i nezavisnim proizvođačima softvera, sastoji se od paketa poslovnih resursa koji tvrtkama treba pomoći u uspješnoj implementaciji, prodaji i marketingu SAP proizvoda, kao i u proizvodnji aplikacija. SAP PartnerEdge program tvrtkama partnerima omogućava povećanje profitabilnosti poslovanja i zarade prodajom rješenja najvećeg svjetskog proizvođača poslovnog softvera te pristup velikom broju alata koji će im pomoći u prodaji SAP rješenja i unaprjeđivanju vlastitog poslovanja.

Partneri, a ne konkurenti
Uz to, parterima je, ovisno o njihovoj uspješnosti, omogućeno stjecanje dodatnih, pa i ekskluzivnih pogodnosti, poput većeg rabata u cijeni licence, veće pomoći u marketingu i stvaranju prepoznatljivosti tvrtke na širim, pa i globalnim tržištima. «SAP će održavati svoje proizvode u smislu lokalizacije, usklađivanja s promjenama u hrvatskom zakonodavstvu, ispravljanja eventualnih grešaka, i slično. Partneri će, pak, na SAP All-in-One platformi moći razvijati vlastite aplikacije i module. Naglašavam kako partnerima ne želimo konkurirati u onim industrijskim granama u kojima imaju ekspertizu»kaže Ninoslav Matić, SAP Channel Manager, u tvrtki SAP d.o.o. zadužen za odnose s hrvatskim partnerima.

Bodovanje vrijednosti
Dodatne pogodnosti i partnerski status ostvaruju se posebnim sustavom bodovanja, SAP PartnerEdge Value Points, koji mjeri uspješnost prodaje, marketinga, kvalitetu napravljenih aplikacija (za one partnere koji se bave proizvodnjom specifičnog softvera za SAP), i drugih aktivnosti. SAP će podržati prodaju specifičnih partnerskih rješenja za svoju platformu i time što će svakom članu SAP PartnerEdge programa omogućiti prodaju vlastitog rješenja i onih drugih tvrtkama uključenima u partnersku mrežu. Sve će to biti potpomognutom i fondom za marketing, a moći će se pratiti na posebnom portalu na kojem će tvrtke partneri pratiti koliko su vrijednosnih bodova (Value Points) stekle svojim radom.

Pomoć pri razvoju poslovanja
U SAP PartnerEdge programu osmišljen je i čitav niz pogodnosti koje će tvrtkama partnerima pomoći u razvoju njihova poslovanja. Prije svega, edukacija za prodajno i tehničko osoblje, zatim fondovi za razvoj poslovanja, pristup softverskim razvojnim alatima, beta testiranje, pristup mreži SAP programera, tehnička podrška i podrška pri prodaji. Parterima će biti omogućen i pristup raznim marketinškim alatima, događajima i konferencijama, te specijaliziranim radionicama. Količina tih pogodnosti definirana je stupnjem partnerskog odnosa.

Tri razine
SAP je te odnose definirao u tri kategorije: Gold, koji omogućava najširi pristup, Silver i Associate. Status će biti definiran količinom stečenih vrijednosnih bodova. Svaki status ima svoje minimalne zahtjeve. Ne mjeri se samo prema uspješnosti prodaje SAP-ovih proizvoda već je osjetljiv na razne lokalne i pojedinačne specifičnosti rada svake partnerske tvrtke. U sustavu bodovanja, osim uspješnosti prodaje SAP licenci postojećim i novim korisnicima, te novih partnerskih rješenja napravljenih na SAP tehnologijama, mjere se i aktivnosti koje pridonose poslovnim i tehničkim kompetencijama partnerske tvrtke. Ninoslav Matić pojašnjava što SAP, od svojih novih partnera, očekuje u tom smislu: «Od partnera, koji će se baviti SAP All-in-One ERP rješenjem, očekujemo potpuni angažman, od pretprodajnih aktivnosti, prodaje licenci do implementacije i podrške. To znači da će i dio marketinga biti njihov posao, ali u manjoj mjeri. Imamo i program financiranja, koji partnerima, ali i samim korisnicima, omogućuje plaćanje licenci i implementacije putem leasinga.»

«Kutija» s alatima
SAP PartnerEdge program nudi i niz alata koji će partnerskim tvrtkama pomoći u svakodnevnom radu. Primjerice, partnerima je omogućen pristup CPSN mreži, SAP Channel Partner Solution Network internetskom okružju koje omogućuje sklapanje partnerskih odnosa i među partnerima (i globalno, dakle, ne samo sa SAP-om), te brže osvajanje većih tržišta jer će tvrtke partneri brže pronalaziti rješenja kojima će moći ispuniti specifične zahtjeve svojih krajnjih korisnika. Sustav svakom partneru omogućava i podizanje «mikro-web odredišta» na kojem može opisati svoje vlastito rješenje. Sljedeći alat je Manage My Partnership, dio na partnerskom portalu putem kojeg će tvrtke moći dizajnirati svoj odnos sa SAP-om. SAP PartnerEdge je program kojem ta korporacija pruža svu logistiku, a tvrtke koje žele partnerski status «trebaju spoznati koji SAP-ov proizvod je najbolje rješenje za pojedinog njihovog korisnika. Kada se utvrdi da je netko kandidat za SAP All-in-One, ili neko drugo SAP-ovo rješenje, tvrtka partner će sa SAP-om sklopiti odgovarajući ugovor i definirati partnerski status», kaže Ninoslav Matić.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum