SAP Global
SAP MAG 66, lipanj 2009.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

SAP World Tour – apoteka s ponudom brzih lijekova za krizu

Tvrtka SAP, početkom lipnja, održala je SAP World Tour konferenciju, petu po redu. Događaj koji se već tradicionalno, gotovo istovremeno, održava u pedeset gradova diljem svijeta, ove je godine bio neizbježno «obojan» bojama recesije.

Razgovarao: Zvonko Pavić, zvonko.pavic@zg.t-com.hr

Tvrtka SAP, početkom lipnja, održala je SAP World Tour konferenciju, petu po redu. Događaj koji se već tradicionalno, gotovo istovremeno, održava u pedeset gradova diljem svijeta, ove je godine bio neizbježno «obojan» bojama recesije. U sadržaju, to se očitovalo odabirom tema koje su se, uglavnom, bavile pitanjima koja pred poslovne ljude postavlja današnja kriza, a gledano vremenski, Konferencija je ove godine bila usredotočena na jedan radni dan. Ideju vodilju Konferencije sažima njezin slogan, «Strategije uspjeha u novoj stvarnosti», a događaj je okupio oko pet stotina sudionika. O važnosti SAP World Tour konferencije za domaću informatičku i poslovnu javnost, te o njezinim glavnim porukama, razgovarali smo s predstavnikom organizatora, Igorom Dropulićem, direktorom tvrtke SAP d.o.o.

SAP MAG: Koji bi bili glavni naglasci ovogodišnje SAP World Tour konferencije?

Dropulić: Pokušavamo živjeti u skladu s vremenom. Nastojimo odgovoriti na izazove koje pred nas i naše korisnike postavlja ova kriza, u ponudi naših softverskih alata pokušavamo im naći pravi «lijek» za teškoće s kojima se suočavaju u svakodnevnom poslovanju, kao i za ostvarenje novoga rasta.

SAP MAG: Na koji način konferencije, gledano zbirno, jer se održavaju već pet godina, utječu na poslovanje lokalnog ureda tvrtke SAP?

Dropulić: Tko kaže da je zbog pojedine konferencije uspio poboljšati poslovanje i dobio velike poslove samo zbog svog prisustva, preuveličava učinke takvih događaja. Međutim, konferencije su bitne zato što našim korisnicima na kvalitetan način vraćamo dio svega onoga, novca, povjerenja i drugoga, što su oni uložili u nas. S druge strane, organiziranjem konferencija SAP jača veze s korisnicima i investira u lokalno tržište softvera upoznavanjem glavnih sudionika s trendovima koji se događaju u industriji u svijetu. Dakle, konferencije, same po sebi, ne donose nove poslove, one su mjesto gdje se polaže sjeme novih poslova u budućnosti. Uz to, organiziranje takvih događaja pomaže nam u komuniciranju novih proizvoda naše tržišne marke.

SAP MAG: Kako se SAP i lokalni ured «nose» s recesijom?

Dropulić: Mi smo mali ured i nemamo puno mogućnosti kada je riječ o antirecesijskim mjerama. Štedimo na svemu čemu možemo, počevši od energije do sitnica. Putujemo samo po Hrvatskoj, a s inozemstvom komuniciramo telefonom, e-poštom i video konferencijama. Edukacije smo sveli na one koje se mogu provesti internetom. Što se tiče SAP-a globalno, u prvom tromjesečju ove godine provedena je optimizacija poslovanja. Nas je to pogodilo tako što su nam ukinuli neke pozicije, pa su zaposlenici s njih morali otići.

SAP MAG: Što biste iz ovogodišnjeg sadržaja istakli, što je bilo posebno korisno?

Dropulić: Ove godine najvažnije nam je bilo predstaviti tzv. best run now pakete aplikacija. To su paketi koji su svojom cijenom i brzinom implementacije prilagođeni sadašnjim mogućnostima korisnika, pritisnutih manjkom kapitala i njegovom nedostupnošću. Ti paketi izravno adresiraju «bolne točke» koje im je donijelo ovo vrijeme, prije svega upravljanje gotovinom, likvidnost, potrebe za CRM funkcionalnostima, upravljanje ljudskim potencijalima, i ostalo. Tu su i prilagođeni ERP paketi koje je moguće brže implementirati i koji poboljšavaju učinkovitost poslovanja korisnika.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum