SAP Global
SAP MAG 4, svibanj 2003.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Interview: Nino Matić, CC Manager, SAP d.o.o.


Ninoslav Matić, središnji čovjek
za upite SAP korisnika

Ninoslav Matić došao je u tvrtku SAP d.o.o. s dužnosti rukovoditelja razvojnog centra u tvrtki DISTEFORA Navigation R&D d.o.o., dijela švicarske grupacije DISTEFORA Holding AG. Prije toga radio je u Zračnoj luci Zagreb na vođenju projekata vezanih uz uvođenje SAP poslovnog sustava. Bio je i asistent za područje računarnih znanosti na Elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu te specijalist za IT u tvrtki Končar – Inženjering.

Danas je u SAP-u d.o.o. odgovoran za kvalitetne kontakte s korisnicima rješenja koji sada među ostalim dobivaju brži i personaliziran dostup poslovno kritičnim informacijama, prijenos novih znanja o proizvodima i tehnologijama te inovacijama u poslovnim procesima, snažnu podršku i proaktivni pristup SAP-a.

Opišite našim čitateljima funkciju CC managera, koji su zadaci, odgovornosti, što Vas najviše privlači u tom poslu?

Funkcija CC Managera koju obnašam od ožujka 2003., ustanovljena je kako bi se postigla jedinstvena točka svih interakcija postojećih i budućih SAP korisnika prema toj tvrtki. Želja nam je da tom pozicijom unutar tvrtke korisnicma omogućimo kvalitetniji i dvosmjerno orijentiran odnos. Naša tvrtka svoje je djelovanje usmjerila na zadovoljstvo korisnika, te smatram da je korisnicima na taj način omogućena puna podrška kako u redovnome radu tako i u izvanrednim situacijama.

Na koji način se u Vašem odnosu s korisnicima ogledava filozofija tvrtke SAP?

Postojeći korisnici uspostavljanjem uloge CC managera između ostalog dobivaju brži i personaliziran dostup poslovno kritičnim informacijama, prijenos novih znanja o proizvodima i tehnologijama te inovacijama u poslovnim procesima, snažnu podršku i proaktivni pristup SAP-a. Što se pak budućih korisnika tiče nova SAP-ova pozicija donosi know-how o go live fazi, change management, umrežavanje prema postojećoj bazi korisnika i drugo.

Opišite svoju karijeru prije dolaska u tvrtku SAP d.o.o.?

Funkcija CC Managera koju obnašam od ožujka 2003., ustanovljena je kako bi se postigla jedinstvena točka svih interakcija postojećih i budućih SAP korisnika prema toj tvrtki

Magistrirao sam iz područja Računalnih znanosti na zagrebačkom Elektrotehničkom fakultetu, a prije dolaska u SAP dvije godine obnašao sam dužnost direktora razvojnog centra u tvrtki DISTEFORA Navigation R&D d.o.o. koja je dio švicarske grupacije DISTEFORA Holding AG. Prethodno radno iskustvo stekao sam u Zračnoj luci Zagreb gdje sam i vodio sve projekte vezane uz uvođenje SAP poslovnog sustava. Također moram dodati i mjesto asistenta za područje računarnih znanosti na Elektrotehničkom fakultetu u Zagrebu te pozicija specijalista za IT u tvrtki Končar – Inženjering.

Što korisnici SAP sustava u Hrvatskoj mogu nadalje očekivati od Vas, možete li najaviti kvalitativne promjene u poslovanju SAP d.o.o. u bliskoj budućnosti?

Kao što sam i prije rekao fokus ove kompanije su korisnici, sadašnji i budući, te je naša uloga i obveza kako podržavanje tako i upoznavanje te omogućavanje korištenja standardnih servisa i platformi npr. Early Watch, Solution Manager. Nadalje, svjesnost unutar kompanije o tome da samo briga i iskrena povezanost pružatelja i korisnika usluga može biti predmetom uspješne i kvalitetne suradnje šalje poruku prema tržištu i prema korisniku kako se radi ozbiljnom i dediciranom pristupu.    

Na koji način Vam prijašnja iskustva pomažu u radu s korisnicima tvrtke SAP d.o.o.?

Pošto sam i sam bio korisnik SAP sustava prije dolaska na poziciju CC managera u tvrtku SAP d.o.o., smatram da imam dovoljno iskustva kako bih pravovremeno, točno i na zadovoljstvo korisnika mogao odgovoriti na njihove zahtjeve i probleme.

© grafike: SAP d.o.o.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum