SAP Global
SAP MAG 71, travanj 2010.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Cjeloviti paket funkcionalnosti za sva područja maloprodajnog poslovanja

U ovome broju SAP MAG-a, donosimo intervju s dvoje naših stručnjaka iz maloprodajnog poslovnog područja, tzv. Retail, koji se bave podrškom poslovanja trgovačkih lanaca i svime onime što prati tu poslovnu granu. S nama su razgovarali Christopher Puglise, direktor marketinga SAP-ovog Retail rješenja pri SAP AG, i Ina Glaes, stručnjakinja za Retail iz industrijske poslovne jedinice za rješenje upravljanja maloprodajnim lancima, koja radi u SAP-ovom Retail Centru u St. Ingbertu, SAP AG.

Razgovarala: Viktorija Kućas, viktorija.kucas@sap.com

SAP MAG: Koliko dugo se bavite maloprodajnim poslovnim rješenjem?

Glaes: Radim u SAP-u 20 godina, od čega sam 17 godina uključena u tim za SAP Maloprodajno industrijsko rješenje.
Puglise: U SAP-u radim više od 5 godina, a prije toga 9 godina radio sam sa softverskim kompanijama koje se bave maloprodajnim rješenjima.

Uz Inu i Chrisa, SAP ima tim od preko 10.000 stručnjaka usredotočenih isključivo na razvoj rješenja u maloprodajnom poslovanju, gdje svaki član tima, u prosjeku, ima više od 10 godina iskustva u području maloprodaje.

SAP MAG: S obzirom na vaše dugogodišnje iskustvo s maloprodajnim rješenjem, koje biste novitete izdvojili u maloprodajnom industrijskom rješenju u sklopu poslovnog paketa kojega SAP trenutno nudi na tržištu pod nazivom Business Suite 7.0? Opišite nam ukratko portfelj SAP maloprodajnog rješenja.

Puglise: Rješenje SAP za maloprodaju jedino je koje nudi cjeloviti paket funkcionalnosti za sva područja maloprodajnog poslovanja – od razumijevanja potreba kupaca, preko planiranja asortimana, praćenja svih aktivnosti nabavnog lanca i poslovanja prodajnih mjesta.
Glaes: SAP-ovo sveobuhvatno rješenje za maloprodaju posebnu pozornost posvećuje omogućavanju sljedećega onima koji se bave maloprodajom: uvid u bolje razumijevanje kupaca i poslovanja, učinkovitost kojom će izgraditi profitabilne operacije, te prilagodljivost kojom zaposleni u maloprodaji mogu kapitalizirati prilike za profitabilni rast svoje kompanije.
Puglise: Jedno od najvažnijih obilježja strategije SAP portfelja je sposobnost da zaposlenima u maloprodaji omogući veću učinkovitost pri korištenju SAP-ovih poslovnih rješenja.
Glaes: S obzirom na izazove poslovanja, zaposleni u maloprodaji svijesni su da trebaju biti učinkovitiji nego što jesu. Primjerice, do sada smo imali više korisnika koji su shvatili da su koristili samo 40% od svoje investicije u poslovnu aplikaciju, te su aktiviranjem dodatnih bitnih funkcionalnosti uspjeli oblikovati svoje poslovne operacije smanjivši njihove troškove.

SAP MAG: Koliko u Europi/svijetu ima SAP maloprodajnih korisnika i kako tumačite njihov broj? Koji je potencijal europskoga tržišta maloprodajnog rješenja?

Puglise: Što se tiče SAP Maloprodajnog rješenja (SAP Retail), imamo preko 5.000 korisnika, a to su kompanije diljem svijeta, što je, istovremeno, potvrda da SAP nudi najcjelovitije maloprodajno rješenje raspoloživo na tržištu.

Neki od korisnika SAP maloprodajnog rješenja

Preko 9.500 maloprodajnih kompanija «oslanja» se na SAP poslovna rješenja kako bi pratili vlastite kritične poslovne procese, uz podršku SAP-a 24x7 (24h dnevno svaki dan) u cijelome svijetu.
Glaes: Kada je riječ o području srednje i istočne Europe, zanimljiva je «kombinacija» zemalja: neke su naprednije i zahtijevaju sofisticirana rješenja, dok se istovremeno druge razvijaju i pritom trebaju sagraditi ponovljive i učinkovite procese u svojim ključnim poslovnim područjima.

SAP MAG: Koliko je SAP maloprodajno rješenje blisko i prilagođeno regulativama i poslovnoj praksi maloprodajne branše u Europskoj Uniji?

Puglise: Lokalizacija je ključni fokus za SAP, mi jedini nudimo rješenje koje, istovremeno, može raditi višejezično i viševalutno u cijelome svijetu.
Također, treba naglasiti da je u SAP Maloprodajno rješenje ugrađeno i niz poslovnih praksi najpoznatijih svjetskih i europskih maloprodajnih lanaca (također naših korisnika), te je, stoga, riječ o rješenju koje prati regulative u maloprodajnom svjetskom i europskom poslovanju.

SAP MAG: Po čemu biste izdvojili SAP maloprodajno rješenje od konkurencije? Koje su prednosti SAP maloprodajnog rješenja?

Glaes: Najveća razlika je u načinu pristupa. SAP je odabrao sagraditi prirodno integrirano rješenje koje podržava temeljne maloprodajne procese, a, također, nudi i modularni pristup, pa naši korisnici mogu aktivirati i koristiti one funkcionalnosti koje su im potrebne, pri čemu i dalje maksimaliziraju povrat uloženih sredstava u SAP kao investiciju. To je u suprotnosti s pristupom po principu «rasta po akviziciji», koji se usredotočuje na pojedinačna rješenja i pokušava ih na, neki način, međusobno povezati u određenu cjelinu.
Nadalje, tim koji se isključivo bavi maloprodajnim procesima, u SAP-u broji preko 10.000 iskusnih konzultanata, a u maloprodajnom SAP svijetu (partneri i korisnici) ima više od 170.000 maloprodajnih SAP konzultanata za maloprodajno rješenje.

SAP MAG: Prema vašem mišljenju, kako maksimizirati vrijednost maloprodajnog rješenja kroz cijelu tvrtku, odnosno kako postići maksimalni utjecaj na cijelu tvrtku?

Glaes: Kako je već spomenuto, osim što SAP pruža cjelovito, integrirano rješenje, korisnicima na raspolaganje nudi i najbolje poslovne prakse temeljene na opsežnom iskustvu naših konzultanata stečenome u radu s mnogim našim maloprodajnim korisnicima. Ponuđene najbolje poslovne prakse omogućavaju brže implementacije i brži povrat uloženih sredstava.

SAP MAG: Možete li izdvojiti tri ključna zahtjeva na koje maloprodajno rješenje danas mora odgovoriti, s obzirom na potrebe poslovanja?

Puglise: Za one koji se bave maloprodajom, posebno je važno da razumiju svoje kupce i vlastito poslovanje kako bi mogli donijeti ispravne poslovne odluke. Nadalje, trebaju maksimalnu učinkovitost svojih operativnih procesa da bi smanjili njihove troškove, kao i fleksibilnost da odgovore na promjene u ponašanju kupaca i na tržištu, te tako budu u mogućnosti kapitalizirati na porastu poslovnih prilika, bez obzira je li taj porast vezan uz različite regije, asortimane, kanale poslovanja ili načine povezivanja s kupcima.
Pritom, SAP maloprodajno rješenje zasigurno je najprikladniji alat koji će im pomoći ostvariti spomenute poslovne ciljeve.

Dodatne informacije o SAP for Retail rješenju pronađite ovdje!

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum