SAP Global
SAP MAG 4, svibanj 2003.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

SAP novosti

Vrijednost marke SAP raste treću godinu zaredom | b4b i ELKA potpisali ugovor o korištenju mySAP Business Suite rješenja | Šestpostotni porast poslovnog prihoda SAP-a u drugom kvartalu | U kolovozu porasla sigurnost u tehnološka ulaganja no korisnici i dalje odgađaju kupovinu | Robert Markt uz SAP sponzorstvo do pobjede u Ford Focus kupu | SAP i HP Invent: globalna i lokalna suradnja | SAP-ova End-to-End CRM rješenja za vodeće konzumne tvrtke | SAP u svega pet tjedana osposobio za e-commerce kompaniju srednje veličine | Dostupan SAP GUI skin za korisnike WinAmpa

 

Vrijednost marke SAP raste treću godinu zaredom


Zgrada SAP-a u Hamburgu 

U vrijeme kada klijenti, ulagači, pa čak i poslodavci postavljaju pitanje kome mogu vjerovati kao "sigurnoj luci", sposobnost marke od povjerenja da pruža dokazanu vrijednost od krajnje je važnosti.

SAP se nalazi u godišnjem popisu najvrednijih svjetskih marki, te časopis BusinessWeek navodi da je vrijednost marke SAP u porastu već treću godinu zaredom. Na 35. mjestu, SAP je prestigao mnoge dobro poznate marke, kao što su Volkswagen, Sun Microsystems, Nestlé i MTV. Ovaj je rang prilično značajan za poslovanje tvrtke prije svega zato što je SAP, s povećanjem vrijednosti svoje marke od 14%, od stotinu marki doživio treći najveći prirast. U Njemačkoj SAP je treća marka po vrijednosti, nakon Mercedesa i BMW-a. Samo pet od stotinu tvrtki doživjelo dvoznamenkasti porast vrijednosti marke u 2003. godini. BusinessWeek također navodi da je SAP "preživio silazni trend tehnologije izgledajući solidnije nego ikad dosad."

Ovaj zadivljujući uspjeh može se kolektivno pripisati cijeloj organizaciji, u kojoj ga svi dijele. "Pod dobrim vodstvom svaki zaposlenik u svakom sektoru, bez obzira radi li se o razvojnom, prodajnom, logističkom ili marketinškom sektoru, sada shvaća da marku predstavljamo svi mi. Stoga mi je osobno zadovoljstvo što pripadamo grupaciji u kojoj se svaki pojedinac, svakodnevno zalaže za to da premašimo očekivanja naših korisnika i da postanemo njihov inovator od povjerenja." izjavio je Davor Jardas, direktor SAP-a.
povratak

 

b4b i ELKA potpisali ugovor o korištenju mySAP Business Suite rješenja

Uz navedeno rješenje implementirati će se i rješenje IS-DIMP (industry solution for discreete industry and mill production) koje će u potpunosti unaprijediti specifičnu industrijsku granu Elke, vodeće tvrtke za proizvodnju kabela na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije.

mySAP Business Suite predstavlja sveobuhvatnu platformu rješenja namijenjena elektroničkome poslovanju. Nudi brojna rješenja i uslužne djelatnosti potrebna za ulazak u globalnu poslovnu arenu i uspješno sudjelovanje na globalnim tržišnim bojištima. Ona podržavaju baze podataka, operacijske sustave i platforme svih vodećih svjetskih proizvođača. Kao dio platforme koju pokrivaju su i industrijska rješenja specifična za granu industrije kojom se ELKA bavi. S tim ciljem implemenirati će se i rješenje IS-DIMP.

"Prateći naše strateške ciljeve zadržavanja postojeće vodeće uloge ali i proširenja poslovanja na nova tržišta vjerujemo da će implementacija traženih rješenja u cjelosti zadovoljiti nužnu tržišnu borbu digitalne ere u kojoj živimo" izjavio je Marijan Pejčić, predsjednik Uprave ELKA-e.

Potpisom ugovora za specifično industrijsko rješenje SAP nastavlja s lokalizacijom svojih rješenja i u praksi. Time potvrđuje spremnost ulaganja u hrvatsko tržište i primjenu zakonskih normi Republike Hrvatske, koje se unatoč učestalim promjenama pravovremeno upotrebljavaju.
"SAP je od samoga početka nastupa na hrvatskom tržištu težio kvalitetnijoj i pravovremenoj lokalizaciji rješenja, ne čekajući trenutak stvaranja potrebe za pojedinih rješenjem. Krenuli smo nekoliko koraka prije i svojom proaktivnošću omogućili hrvatskim tvrtkama nesmetano i razumljivo korištenje naših rješenja" dodao je Davor Jardas, direktor SAP-a. Prema njegovim riječima ovo je nastavak procesa kontinuirane suradnje s domaćim tvrtkama.

"U fokusu našega rada uvijek su zadovoljni korisnici, što će vjerujem i implementacija rješenja sukladno potpisanom ugovoru i ovaj puta potvrditi. Ovime želimo pokazati komplementarnost dostupnih tehnologija i u nas, te kontinuirano ulaganje u kvalitetnu izvedbu SAP rješenja" istaknuo je Mato Ćatić, direktor tvrtke b4b.
povratak

 

Šestpostotni porast poslovnog prihoda SAP-a u drugom kvartalu


Dobro poslovanje se nastavlja

U drugome kvartalu 2003. poslovni prihod povećan je 6% te iznosi 340 milijuna eura (2002: 320 milijuna eura). Pro forma prihod od poslovanja, ne računajući naknade dioničarima i akvizicijske izdatke povećan je 20% te iznosi 388 milijuna eura, dok je prošle godine iznosio 324 milijuna eura. Poslovna dobit u drugome kvartalu porasla je tri posto te iznosi 21% u odnosu na drugi kvartal prošle godine. Pro forma poslovna dobit1 ne računajući naknade dioničarima i akvizicijske izdatke porasla je šest postotnih bodova te iznosi 24% u usporedbi s prošlom godinom.
Softverski primitci u drugome kvartalu iznosili su 431 milijun eura (2002: 496 milijuna eura), što je 13% manje nego u drugome kvartalu prošle godine. S gledišta postojane valute softverski primitci manji su 5% u usporedbi s prošlom godinom.
Na temelju softverskih primitaka poduzeće vjeruje da je osvojilo dodatni tržišni udio u drugome kvartalu 2003. Na osnovi prijenosa za razdoblje od četiri kvartala SAP-ov udio na svjetskome tržištu (koje tvore SAP i pet tvrtki navedenih u bilješki 2) temeljem softverskih primitaka iznosio je 55% krajem drugoga kvartala 2003. u usporedbi s 45% krajem drugoga kvartala 2002.
Ukupni primitci u drugome kvartalu 2003. manji su 8% te iznose 1,6 milijardi eura (2002: 1,8 milijardi eura). S gledišta postojane valute, međutim, ukupni primitci u drugome kvartalu 2003. porasli su 2% u usporedbi s drugim kvartalom 2002. Primitci od proizvoda, koji obuhvaćaju primitke od softvera i održavanja, u drugome kvartalu iznose 1,1 milijardu eura (2002: 1,1 milijardu eura). Primitci od održavanja iznosili su 633 milijuna eura (2002: 595 milijuna eura). Primitci od konzaltinga i obuke iznosili su 479 milijuna eura (2002: 545 milijuna eura) odn. 75 milijuna eura (2002: 115 milijuna eura).
Neto prihod u drugome kvartalu 2003 iznosio je 219 milijuna eura (2002: 232 milijuna eura), ili 0,71 eura po dionici (2002: 0,74 euro po dionici). Neto prihod drugoga kvartala 2003. obuhvaća i troškove povezane s upisom 297 milijuna eura za Commerce One. Ne računajući naknade dioničarima, akvizicijske izdatke i troškova uslijed smanjenja vrijednosti sredstava, pro forma neto prihod1 u drugome kvartalu 2003. iznosio je 251 milijuna eura (2002: 155 milijuna eura), ili 0,81 eura po dionici (2002: 0,49 eura po dionici), što predstavlja povećanje od 62%.
Poduzeće je imalo ekvivalent od 28.961 stalno zaposlenih na dan 30. lipnja 2003. To je povećanje za 307 stalno zaposlenih od 31. ožujka 2003.

Rezultati po regijama

U drugome kvartalu 2003 primitci u Europi, na Bliskome istoku i u Africi (regija EMEA) manji su 3% te iznose 942 milijuna eura (2002: 976 milijuna eura). Primitci u Njemačkoj manji su 1%. Primitci u drugome kvartalu 2003. u obje Amerike manji su 15% te iznose 506 milijuna eura (2002: 593 milijuna eura). Što je još važnije, s gledišta postojane valute primitci u obje Amerike porasli su 6%. Poduzeće je još jednom nadmašilo svoje konkurente na tržištu SAD-a gdje vjeruje da je nastavilo osvajati tržišni udio. K tomu, SAP također vjeruje da je u drugome kvartalu i dalje ostao prvi među ponuđačima poslovnog aplikativnog softvera po softverskim primitcima. 3 Primitci u regiji Azija-Pacifik u drugome kvartalu 2003. opali su 9% te iznose 190 milijuna eura (2002: 209 milijuna eura). S gledišta postojane valute primitci u toj regiji porasli su 5%
"Poslovno okruženje i dalje je teško, no mi smo poslovali bolje od većine konkurenata, te što je još važnije još smo jednom ostvarili naše ciljeve povećanja operativnih margina i nastavak osvajanja tržišta", kaže kaže Henning Kagermann, supredsjednik i glavni direktor u SAP-u. "Mi smo se usredotočili na ulaganje u inovaciju proizvoda i kontinuirano razvijanje našega poslovanja za zadovoljenje potreba okruženja u ovoj promjenjivoj djelatnosti."

Softverski primitci po rješenjima

U drugome kvartalu 2003. softverski primitci od rješenja mySAP CRM (Customer Relationship Management) dosegli su oko 85 milijuna eura, što je 16% manje od prošlogodišnjega iznosa (101 milijun eura) te predstavljaju 20% ukupnih softverskih primitaka. Od rješenja mySAP SCM (Supply Chain Management) u drugome su kvartalu 2003. ostvareni softverski primitci od ukupno oko 86 milijuna eura, što je 17% manje nego li u drugome kvartalu 2003. (104 milijuna eura) i predstavlja 19% ukupnih softverskih primitaka. Te brojke obuhvaćaju primitke po ugovorima o namjenskim rješenjima kao i one po ugovorima od integriranih rješenja, alocirane prema analizi korištenja.

Rezultati u prvih šest mjeseci

U šest mjeseci koji su završili 30. lipnja 2003. ukupni primitci smanjeni su za 8% te iznose 3,2 milijarde eura (2002: 3,4 milijarde). S gledišta postojane valute ukupni primitci u prvih šest mjeseci veći su 1% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
U prvih šest mjeseci 2003. prihod od poslovanja porastao je 26% te iznosi 638 milijuna eura (2000: 506 milijuna eura). Pro forma poslovni prihod(1), ne računajući programe naknade dioničarima i akvizicijske izdatke, iznosio je u prvih šest mjeseci 2003. 23% odnosno 692 milijuna eura (2000: 562 milijuna eura).
U prvoj polovici 2003, softverski primitci smanjeni su 13% te iznose 783 milijuna eura (2002: 898 milijuna eura). S gledišta postojane valute softverski primitci u prvih šest mjeseci manji su 5% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Konzultantski primitci u prvih šest mjeseci 2003. iznosili su 955 milijuna eura (2002: 1,1 milijardu), dok su primitci od obuke iznosili 152 milijuna eura (2002: 225 milijuna eura).
U prvoj polovici 2003 prodaja u regiji EMEA smanjena je 4% te iznosi 1,8 milijardi eura /2002: 1,9 milijardi eura). Prodaja u regiji obje Amerike opala je 17% te iznosi 974 milijuna eura (2000: 1,2 milijarde), a u regiji APA primitci su smanjeni 2% te iznose 388 milijuna eura (2002: 394 milijuna eura).
U prvoj polovici 2003. poduzeće je generiralo 717 milijuna eura slobodnoga toka novca(1) (definiranoga kao novčani tok poslovanja minus kapitalni izdaci, koji su iznosili 90 milijuna eura u prvoj polovici 2003), te je poduzeće 30. lipnja 2003. imalo 1,8 milijardi likvidnih sredstava.

Budući izgledi

SAP dalje očekuje pro forma zaradu po dionici(1) za 2003, ne računajući programe naknade dioničarima i akvizicijske izdatke, u rasponu od 3,45 eura po dionici do 3,60 eura po dionici. Poduzeće je neznatno povećalo svoj cilj glede proforma operativne margine(1), ne računajući programe naknade dioničarima i akvizicijske izdatke. Prije je SAP očekivao povećanje operativne margine(1) za 2003. od oko 1 posto u odnosu na 2002. Poduzeće sada očekuje operativnu marginu(1) za 2003. između 1 i 1,5 posto veću nego u 2002.Premda poduzeće i dalje ne želi špekulirati očekivanim prihodom, očekuje da će ostvariti svoje ciljeve pro forma operativne margine(1) i pro forma zarade po dionici(1) kontinuiranim osvajanjem tržišnoga udjela i ograničenjem troškova u aktualnome poslovnome okruženju i normalnome sezonskome poslovanju u skladu s dosadašnjim iskustvima.

Naglasci drugoga kvartala

- SAP i dalje osvaja udio na tržištu poslovnih aplikacija. Ključni ugovori u drugome kvartalu obuhvaćaju poduzeća Coca-Cola Enterprises, Fender, Sony Pictures, te Sveučilište u Cincinnatiju u regiji obiju Amerika; Europsku središnju banku, Ferrero, Telecom Italia i Vattenfall u regiji EMEA; kao i Sharp, Shougang i Toyota Tsusho u regiji Azija/Pacifik.
- SAP je u Orlandu na Floridi održao svoju godišnju konferenciju SAPPHIRE za klijente, na koju je došlo više od 7.000 sudionika. SAP je istaknuo kontinuirani zamah i vrijednost NetWeavera te je najavio nekoliko ključnih partnerstava posvećenih izradi i isporuci rješenja za tržište malih i srednjih poduzeća, s IBM-om i BearingPointom. Uz to, poduzeće je najavilo prvo vertikalno rješenje projektirano za American Express na temelju rješenja SAP Business One za veleprodaju
- Na SAPPHIREU u Orlandu također je prikazana zadnja verzija mySAP CRM koja donosi najsveobuhvatnije rješenje na tržištu s moćnim kompletom specifičnih end-to-end procesa prilagođenih jedinstvenome okruženju. Također je najavljena najnovija verzija mySAP SCM koja klijentima u diskretnoj procesnoj proizvodnji i proizvodnji potrošnih dobara više od dvadeset novih procesa i više od trideset poboljšanja procesa kao pomoć u izgradnji njihovih prilagodljivih mreža nabavnih lanaca.
- SAP je predstavio servisnu mrežu za svoje klijente. Ta inicijativa nudi lakši i koordiniraniji pristup sveobuhvatnome opsegu SAP-ovih usluga uključujući nove ponude poput usluga za povećanje kvalitete u dogradnji i upravljanju rizikom, poslovanju i mapiranju koristi, konzaltingu, razvitku po mjeri i programima globalnih stručnih centara za klijente.
- SAP je održao svoju godišnju skupštinu u svibnju. Sve stavke koje su predložili nadzorni odbor i Izvršni odbor odobrene su na skupštini od strane 99 posto kapitala s pravom glasa zastupljenoga na skupštini. Hasso Plattner, prijašnji supredsjedatelj i direktor Izvršnoga odbora SAP-a izabran je za člana Nadzornoga odbora te potom za predsjednika toga odbora. SAP-ovim dioničarima isplaćena je dividenda od 0,60 eura po dionici neupisane nominalne vrijednosti.
povratak


U kolovozu porasla sigurnost u tehnološka ulaganja no korisnici i dalje odgađaju kupovinu

Prema najnovijim podacima iz indeksa Technology Consumer Confidence Index (TCCI), tokom kolovoza načelno je porasla volja kompanija za tehnološkim ulaganjima. To je izvijestila tvrtka Tech-Economy koja vodi ovaj poseban indeks. Zabilježen je porast sa opće srpanjske vrijednosti od 0,65 na 1,21 u kolovozu. TCCI vrijednost za korporativne korisnike skočila je s 1,08 u srpnju na 1,59 u kolovozu, a kod kućnih korisnika indeks je opao s 0,41 u srpnja na 0,35 u kolovozu.

"Korporativna sigurnost je krajem 2002. bila relativno visoka (indeks 1,76) da bi potom značajno opala za vrijeme akcije u Iraku (0,92) no u lipnju smo ponovno zabilježili porast (1,34)", objašnjava direktorica Tech-Economyja Dr. Margaret Johnson. "Povrat na tehnološkim burzama i općenito na tržištu dionica imao je pozitivan utjecaj na TCCI sve do srpnja kada je zabilježen pad. U kolovozu bilježimo značajno poboljšanje što može biti indikator nadolazećeg postupnog oporavka. Povećavaju se ulaganja u informatičku tehnologiju i korporativni planovi za kupovinu hardvera i softvera bilježe porast".

Tech-Economy objašnjava TCCI indeks kao novo mjerilo sigurnosti korisnika tehnologije koje naznačava njihove planove za potrošnju korporativnih i kućnih korisnika. TCCI indeks objavljuje se jednom mjesečno na temelju istraživanja uzorka informatičkih profesionalaca o njihovim mjesečnim planovima IT ulaganja.

Info: http://tech-economy.org/
povratak

 

Robert Markt uz SAP sponzorstvo do pobjede u Ford Focus kupu


Markt u svom Ford Focusu

Već nakon predposljednje utrke ovogodišnjeg Ford Valvoline Ceat Focus Cupa održane krajem kolovoza na Grobniku Robert Markt je osigurao pobjedu u ovom natjecanju. Pored toga, u konkurenciji od pedesetak vozača koji su nastupali tijekom trogodišnjeg ciklusa Ford Focus Cupa Markt je osvojio najviše bodova i zaradio titulu pobjednika trogodišnjeg ciklusa, između 2001. i 2003.

Robert Markt, automobilistički je školovan od svog oca, prvog pobjednika INA DELTA Rallya, jedinog natjecanja koje se u Hrvatskoj boduje za Prvanstvo Europe. Automobilizmom se počeo baviti tek kada je ispunio obećanje roditeljima i diplomirao menadžment. Svoju prvu trkačku sezonu okitio se broncom, dva puta osvajao je prestižno natjecanje Renault Clio Cup, a u Rallyu je pokazao puninu talenta osvajanjem prvog mjesta u Grupi N1 na INA DELTA RALLY-u u konkurenciji za Prvenstvo Europe. Nakon tog svake godine je utrci za brojnim odličjima.

Robert sa tvrtkom SAP uspješno surađuje već niz godina, evidentno opravdavajući uložena sredstva.
povratak

 

SAP i HP Invent: globalna i lokalna suradnja

Tvrtke SAP i HP su u prostorima Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Zagrebu upriličile zajednički nastup potvrđujući tako i na lokalnoj razini uspješnu suradnju koju već neko vrijeme ove dvije kompanije ostvaruju na globalnom planu. Riječ je bila o seminaru pod nazivom Solutions and platforms for best-run businesses (Rješenja i platforme za najbolje vođene poslove) koji je održan 1. srpnja.

Seminar je okupio mnogobrojne uzvanike, postojeće ili buduće korisnike tehnologija dviju kompanija, koji su željeli doznati nešto više i konkretnije o praksi korištenja HP-ove tehnologije te SAP-ovih rješenja kao zaokružene i potpune cjeline čija je svrha korisniku omogućiti što bolje rezultate poslovanja.

"SAP cijelo vrijeme potiče kooperaciju tvrtki kako na globalnom tako i na lokalnom tržištu u želji da na koncu profitiraju korisnici služeći se onim što je u cjelini najbolje rješenje za njihovo poslovanje", pojasnio je Davor Jardas, generalni direktor SAP-a. Prema njegovim riječima ovo je možda i prvi seminar koji prenosi iskustva iz prakse u kombinaciji dviju ovako velikih tvrtki.
"U fokusu našega razvoja nalaze se naši korisnici, što svakodnevno potvrđujemo svojom praksom. Ovo je tek jedan u nizu projekata kojim želimo pokazati komplementarnost tehnologija dostupnih na tržištu pa vjerujem kako će korisnici prepoznati kvalitetu u takvom pristupu", naglasio je Alojzije Jukić, generalni direktor HP-a.

Na seminaru je, pored ostalih, predavanje održao i Christian Muck, HP General SAP Business Manager, koji je ukazao na prednosti strateškog partnerstva dviju tvrtki kako iz ugla optimizacije poslovanja među njima tako i iz ugla korisnika koji na taj način postižu bolje upravljanje vlastitim IT investicijama.

Očekuje se kako je ovo tek početak zajedničkih nastupa SAP-a i HP-a na našem tržištu kojima se globalna poslovna praksa kao i trendovi u IT industriji žele približiti domaćim korisnicima.
povratak


SAP-ova End-to-End CRM rješenja za vodeće konzumne tvrtke


CRM itekako pomaže u poslovanju
bez obzira čime se tvrtka bavi
 

Nekoliko vodećih svjetskih tvrtki u posljednje je vrijeme implementiralo rješenje mySAP™ Customer Relationship Management (mySAP CRM) kako bi povećali učinkovitost poslovanja. Među nove SAP-ove korisnike spadaju Colgate-Palmolive, Dial Corporation, Fraser & Neave Holdings i Nestlé. Svi su oni izabrali funkconalnost mySAP CRM rješenja kako bi usmjerili ključne marketinške, prodajne, uslužne i opskrbne procese, povećali prihode krpz bolje razumijevanje potreba korisnika i povećali preciznost i kvalitetu marketinških kampanja i trgovinskih promocija. Najnovija inačica mySAP CRM rješenja donosi intuitivna industrijska rješenja koja utječu na najvažnije poslovne procese u 23 industrijske djelatnosti.

Tvrtke u konzumnoj industriji suočavaju se s posebnim poslovnim izazovima poput smanjenja lojalnosti kupaca prema određenom brandu, brzom zastarijevanju linija proizvoda, zamršenim procesima trgovinske promocije i potrebom da pojedine kategorije proizvoda djeluju pod zasebnim poslovnim jedinicama. Ti su izazovi povećani potrebom za očuvanjem bliskih odnosa s dvije sasvim različite grupe korisnika: dobavljačima i potrošačima.

Kao vodeći dobavljač poslovnih rješenja za konzumnu industriju SAP pomaže kompanijama da se suoče sa zasebnim poslovnim izazovima. Nova inačica mySAP CRM rješenja bavi se poslovnm procesima koji izravno utječu na prihode i pomaže konzumnim tvrtkama da ostvare prednost nad konkurencijom. Posebno prilagođena rješenja poput SAP Trade Promotion Management pomažu kompanijama da učinkovito pokrrću i nadziru trgovinske promocije, učinkovito koriste marketinške resurse za postizanje bržeg marketinga i ključnog uvida u podatke o mišljenju potrošača o njihovim i konkurentskim proizvodima.

Rješenje mySAP CRM dostupno je i kao dio SAP for Consumer Products rješenja, prilagođenog portfolija koji omogućava konzumnim tvrtkama dodatna mySAP Business Suite rješenja. Kao vjerodostojan i inovativan savjetnik u konzumnoj industriji SAP surađuje s deset vrhunskih proizvođača bezalkoholnih pića, potrošačke elektronike, devet od deset vodećih zdravstvenih i kozmetičkih kompanija, osam od deset vodećih prehrambenih kompanija i sedam od deset vodećih proizvođača obuće i odjeće. SAP ima više od 2400 korisnika u konzumnoj industriji.
povratak

 

SAP u svega pet tjedana osposobio za e-commerce kompaniju srednje veličine

Danski proizvođač radne opreme, kompanija srednje veličine Mascot International, ipmplementirao je e-business rješenja SAP Internet Sales u svega sedam tjedana. To je SAP-ovo rješenje napravljeno za kompanije svih veličina i pruža okretno e-commerce rješenje koje se može brzo implementirati, u potpunosti je integrirano sa SAP R/3 rješenjem i koristi e-commerce mogućnosti rješenja mySAP™ Customer Relationship Management (mySAP CRM) bez potrebe za punom CRM implementacijom.

Mascot je prvi korisnik SAP Internet Sales rješenja u industriji obuće i odjeće. Njegova je djelatnost osmišljavanje, proizvodnja i distribucija game proizvoda koja se sastoji od više od 1200 artikala opreme za rad. Svoje proizvode prodaje u zapadnoj Europi i Skandinaviji, a proizvodni pogoni nalaze se u istočnoj Europi i na dalekom istoku. Kao privatna kompanija sa 170 uposlenika u samo u upravi Mascot je osjetio potrebu za prihvatljivim i jednostavnim business-to-business (B2B) e-commerce rješenjem kojim će učinkovito upravljati procesima u više od 13 tisuća skladišnih jedinica. SAP je bio podoban za glatku integraciju s već postojećim rješenjima SAP® Apparel and Footwear (SAP AFS) i SAP R/3 i za brz povrat ulaganja.

Uz rješenje SAP Internet SalesMascot je postigao trenutne uštede jer je potpuno automatizirao proces prodajnih transakcija. Kao korisnički orjentirano e-commerce rješenje koje je dobro prihvaćeno od distributera ono je oslobodilo Mascotove djelatnike od korisničkih telefonskih poziva i omogućilo im da se posvete aktivnim pozivima.

Zahvaljujući sposobnim informatičkim djelatnicima, Mascot je uspio implementirati SAP Internet Sales u svega sedam tjedana bez korištenja usluga vanjske konzultantske kompanije. Mascotovi djelatnici aktivno su sudjelovali u roll-in sesijama sa SAP-om pruživši informacije o funkcijskim potrebama i građenjem vlastite stručnosti u radu s novim rješenjem.

Mascot već odranije koristi rješenje SAP AFS za upravljanje svojim nabavnim lancem, od planiranja potreba do naručivanja hi-tech materijala, kontrole proizvodnje u inozemstvu i upravljanje distribucijom. Integracija rješenja SAP Internet Sales s funkcionalnošću SAP AFS rješenja za učinkovito rukovanje narudžbama bio je glavni razlog za akviziciju novog SAP rješenja.
povratak

 

Dostupan SAP GUI skin za korisnike WinAmpa


MP3 zabava u stilu SAP-a

Željeli to priznati ili ne, dosta nas sluša glazbu preko računala tokom radnog vremena i, naravno, za slobodnog vremena. Korisnici SAP rješenja koji žele spojiti ugodno s korisnim mogu downoadati novi skin za WinAmp aplikaciju načinjen u stilu SAP R/3 4.6x grafičkog sučelja (GUI-ja).
Na taj način će se vaš WinAmp ugodno stopiti sa SAP R/3 pozadinom i osvježiti svakodnevni radni stol. Napomena: skin je vidljiv samo ako imate instaliran Mikroamp plugin.

WinAmp skin u stilu SAP-ovog GUI-ja može se downloadati s adrese http://www.1001winampskins.com/skin_details.html?skin_id=3163.
povratak

© grafike: SAP AG, SAP d.o.o., www.1001winampskins.com

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum