SAP Global
SAP MAG 7, studeni 2003.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Kako upakirati kanadsko tržište

Uspješnom implementacijom rješenja SAP Event Manager tvrtka Canada Post nametnula se kao najjači igrač na zahtjevnom kanadskom tržištu paketne dostave

 

Uz nemali ponos, CPC-ov računovodstveni odjel zajedno s klijentom i njegovim poslovnim partnerima objavio je lansiranje Track and Trace sustava u tvrtki Canada Post (CPC). Radi se o možda najznačajnijem go-liveu rješenja SAP Event Manager (EM) u povijesti. Canada Post je naime 27. ožujka lansirao treći dio projekta instrumentaliziranja implementacije SAP Event Manager tehnologije s kojim je ovo rješenje postalo sustavom za bilježenje i praćenje sveukupnog kretanja paketa i pošte u tvrtki Canada Post.


Visoka razina uvida u čitav nabavni lanac paketa i reklamne pošte koju EM postavlja CPC u klub najboljih svjetskih pružatelja usluga u svojoj kategoriji. Canada Post sada posjeduje sposobnost postavljanja i ispunjavanja pristupačnog i intuitivnog dogovaranja o korisničkom servisu koji gradi visoku razinu povjerenja između korisnika i dobavljača kakvu CPC dosad nije dosegao. Prije rješenja Event Manager Canada Post je imao problema s percepcijom u javnosti da nije u stanju sustavno ispunjavati standarde isporuke usluga. CPC sada CPC, putem strateške uporabe EM koje stvara razine transparentnosti unutar i izvan svoje organizacije, posjeduje alat za postizanje kredibiliteta kod korisnika, partnera i vlastitih uposlenika. Takvo stanje otvara vrata novim poslovnim odnosima i suradnji koje će rezultirati time da će CPC doslovno posjedovati kanadsko tržište dostave.


U ostvarivanju Track and Trace programa Canada Post je iskoristila SAP Event Manager rješenje izvan očekivanih granica. Sada kada je rješenje implementirano, Canada Post će moći rješavati milijardu stavaka godišnje odnosno moći će u SAP Business Information Warehouse spremiti 1,5 milijun informacijskih stavaka dnevno. Ovakvo inovativno korištenje EM rješenja pokazuje njegovu ogromnu snagu koja seže daleko izvan početnog SAP-ovog koncepta i otvara vrata drugim inovativnim aplikacijama kako unutar tako i izvan Supply Chain područja.

Ova implementacija kroz brzu pokretnu traku sastavljanja paketa povezuje se s potvrđivanjem prihoda. Potpisi za potvrtdu isporuke bilježe se elektronički na mobilne terminale gdje se pohranjuju i na kraju radnog dana sinkroniziraju s bazom podataka. Pritom Canada Post koristi tehnologiju optičkog prepoznavanja znakova (OCR) za prebacivanje informacija iz mobilnih terminala (PDA računala) u Event Manager sustav.


Kao što često biva s projektima ove veličine i složenosti, uspjeh ne bi bio moguć bez snažnog vodstva .Direktor GM Supply Chain Management projekta Al Bisback čovjek je koji je do stvarnosti doveo ovu viziju. Al je za svoj prokjekt pridobio potporu snažnih sponzora iz Uprave: potpredsjednika za upravljanje proizvodima Cala Harta, potpredsjednika za razvoj poslovanja Phila Lemaya i potpredsjednika za poslovnu transformaciju Louisa O'Briena.


SAP je djelovao kao integralni dio projektne ekipe kroz doprinos svojim vodećim rješenjima i tehnologijom pod snažnim vodstvom Briana Frizella. Canada Post pritom ističe ekipu koja je pokazala veliku predanost: Patu Stoneu, Andreu Plourdeu, Cameron Mitchell, Kenu Hsu, Daveu Westonu, Ailsi Wier, Sakipu Ozatayu, Larryju Justiceu, Troyu Shaneu, Peteru Forsteru, Marku Mclaughlinu, Hartu Liu i Grahamu Highleyu. Oni su neumorno radili kako bi ovaj projekt doživio uspjeh.


Ekipa iz SAP Product Developmenta pod vodstvom Bernda Lauterbacha pokazala se kao istinski partner velikoj projektnoj ekipi i sastavni dio uspjeha ovog projekta. Za nabrajanje svih članova SAP-ove ekipe trebalo bi mnogo više mjesta nego što imamo na raspolaganju.

Uz to, SAP GCDS je također bio integralni dio ekipe i Canada Post posebno zahvaljuje Tomu Muelleru i Garyju Bellisu.


Konačno, svoju zaslugu za uspjeh ima i sama trvtka Canada Post zajedno s tvrtkama Innovapost i Accenture koje su upravljale ovom inicijativom od priprema za go-live uključujući postavljanje infrastrukture, organizacijske spremnosti, pokretanja aplikacija, change managementa edukacije i sveukupnog nadzora nad projektom. Ovdje su se posebno istaknuli Peter Duncan svojom ustrajnošću i Owen Kelk kao predstavnik izvršne vlasti.


© grafike: Canada Post

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum