SAP Global
SAP MAG 8, sije�anj 2004.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

Field Sales: skladište u džepu


Bežične tehnologije omogućavaju
uvid u bazu podataka bilo gdje
i bilo kada

Rješenje mySAP CRM Field Sales omogućava trenutni pristup prodajnim informacijama, bilo gdje i bilo kada

Piše: Sanja Meleš, SAP d.o.o.

mySAP CRM Field Sales, kao dio cjelokupnog mySAP CRM rješenja omogućava prodajnim predstavnicima proaktivno planiranje, izvršavanje i nadgledanje prodajnih aktivnosti pomoću prijenosnih i Tablet PC računala ili PDA uređaja. Omogućen je trenutan pristup kritičnim informacijama, funkcionalnostima CRM-a, kao i pristup svim potrebnim sadržajima.

Field sales je alat koji prodajnom osoblju omogućuje da prati moguće korisnike, prioritizaciju povoljnih prilika, proaktivno praćenje aktivnosti, izradu narudžbi, finalizaciju narudžbi i još mnogo toga.

Ključne mogućnosti mySAP CRM Field Sales rješenja

Planiranje prodaje i procjena; podržava analize i izvješćivanja svih planiranih i prognoziranih informacija.

Ove kritične mogućnosti oslikavaju cjelokupnu sliku procijenjenog prihoda i količine proizvoda kroz vrijeme, osiguravajući točne planove i procjene.

Upravljanje accountima i kontaktima; omogućuje vašoj tvrtki da prikupi, monitorira, spremi, i prati sve kritične informacije o klijentima, potencijalnim kupcima i partnerima. Omogućen je i brzi pristup svim informacijama za ključne accounte, međusobne relacije povezanosti između npr. proizvođača i dobavljača kao i kompletna povijest komunikacije.

Upravljanje aktivnostima; omogućen je unos svih aktivnosti i kompleksnih zadataka. Predstavnici prodaje mogu upravljati svojim vremenom, zadacima i aktivnostima efikasnije, što u suprotnosti povećava produktivnost. Uključuje mogućnost svih komunikacijskih transakcija kao što su sastanci, telefonski pozivi, e-mailovi, pisma i dogovori.

Upravljanje kampanjama; omogućuje predstavnicima prodaje praćenje, mjerenje i izvršavanje marketinških ili prodajnih aktivnosti kroz različite višekanalne komunikacijske kanale koji uključuju direktnu prodaju, call centre, direktni mailing, elektronsku poštu, Internet i mobilne uređaje.

Marketing enciklopedija; nudi centralni repozitorij za informacije unutar tvrtke (kao što su objave, novi podaci o proizvodima, marketinški materijali itd.) Korisnici se prijave na sustav i pretražuju informacije koje su im zanimljive.

Upravljanje povoljnim prilikama;  cjelokupan pregled svake prodajno, povoljne prilike, koja uključuje podatke kao što su: donosioci odluka, povijest prodajnih aktivnosti s klijentom, krajnje ciljeve projekta, napredovanje, aktivnosti prema klijentu, interne zadatke kao i robusnu prodajnu metodologiju koja sadrži vodič s kritičnim koracima i procesima.

Ponude; upravljanje svim potrebnim podacima za automatsko generiranje potpunih ponuda. Također je omogućena konfiguracija pojedinih ponuda kako bi se zadovoljile posebne potrebe.

Upravljanje narudžbama; upravljanje svim prikupljenim podacima od prvog kontakta s korisnikom do zadnjih narudžbi. Prodajni predstavnici imaju pristup otvorenim narudžbama, ugovorima, isporučenim proizvodima, raspoloživosti pojedinog artikla, povijesti prodajnog ciklusa itd. Narudžbe koje su unesene kod korisnika u offline modu prenose se u glavni sistem za dodatno procesuiranje kao što su izrada otpremnica, faktura itd.

Konfiguracija cijena; omogućuje izračun točnih, offline cijena.

Konfiguracija proizvoda; omogućuje brzu i učinkovitu konfiguraciju varijanti narudžbi od niza različitih artikala, usluga itd.

Upravljanje putnim troškovima i troškovima prezentacije; omogućen je brz i efikasan izračun putnih troškova koji se automatski prenosi u centralni sustav za upravljanje ljudskim resursima.

Prodajna analitika; Svaki prodajni predstavnik je u mogućnosti u realnom vremenu, uz pomoć analitičkih alata vidjeti na računalu stanje svoje prodaje.

 

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum