SAP Global
SAP MAG 9, velja�a 2004.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

mySAP CRM: boljim poslovanjem do boljeg prihoda

CRM rješenja donose prihod pravilnim i efikasnim korištenjem različitih resursa, upravljanjem inventarom, osiguranjem pristupa kupcima i podacima, upravljanje promocijama i točnim isporukama proizvoda i usluga

Piše: Sanja Meles, SAP d.o.o.


Prikaz lanca sveobuhvatnog
CRM procesa za proizvodnu
industriju (
kliknite ovdje za
pregled uvećane slike
)

Jedan od većih problema s kojima se proizvodne tvrtke suočavaju je kvalitetna i efikasna kolaboracija s veleprodajnim i maloprodajnim lancima kako bi se zadovoljile potrebe krajnjih kupaca. Značajni problem je i pritisak veleprodajnih lanaca radi preuzimanje kontrole nad marketingom proizvoda te ograničavanje pristupa prema krajnjim kupcima.

Tu su i nezaobilazni izazovi unutar tvrtke kao što su ostvarenje prihoda kroz pravilno i efikasno korištenje različitih resursa, bolje upravljanje inventarom, osiguranje konzistentnog pristupa kupcima i podacima kroz cijelu organizaciju i poslovne procese, upravljanje promocijama kao i upravljanje točnim isporukama proizvoda i usluga.

Sve te inicijative je skoro nemoguće ostvariti kroz best of breed rješenja. Isporuka informacija o kupcima kroz takav sustav je fragmentirana, neadekvatna i nezadovoljavajuća.

Za smanjenje takvih problema i osiguranje prave informacije u pravo vrijeme potrebna je zamjena "tehnoloških zakrpa" s jedinstvenim i sveobuhvatnim rješenjem tzv. CRM-om ili rješenje za upravljanje odnosa s kupcima.

mySAP CRM je rješenje koje omogućuje učinkovitu integraciju ključnih podataka, nudeći kompletan pogled na kupca i povezano poslovanje.

mySAP CRM uključuje slijedeće mogućnosti:

  • Upravljanje resursima, uključujući praćenje troškova i ljudskih potencijala baziranih na ključnim pokazateljima (KPI)
  • Planiranje promocija i drugih prodajnih aktivnosti sinkroniziranih s on line sustavom kako bi se podržalo planiranje za sve kupce i proizvode
  • Pristup povijesnim podacima za evaluaciju dosadašnjih i budućih promocija za efikasnije upravljanje tokom novca
  •  Omogućuje brand timove koji određuju optimalan marketinški program – promocije kroz medije, ponude za krajnje kupce, definicije i praćenje troškova te optimizacije
  • Određivanje prodaje na godišnjoj razini, prihoda, profitabilnosti i troškova -  pridruživanje budžeta za marketing i prodaju
  • Mogućnost poboljšane prognoze i planiranja skladišta
  • Praćenje profitabilnosti promocijskih programa, poslovnih partnera i kupaca u stvarnom vremenu
  • Nudi mogućnosti analitike, izvještaja i data mining mogućnosti kako bi se prepoznali obrasci ponašanja kupaca
  • Povezuje mobilne prodajne predstavnike s računovodstvom

Dijelovi koji sačinjavaju lanac jesu:

Trade Promotion Management (Upravljanje unapređenjem kupovine) je integrirani i sveobuhvatan poslovni proces koji omogućuje voditeljima promotivnih kampanja donošenje pravih odluka kao i monitoriranje veleprodaja/maloprodaja za osiguranje i postignuće ciljeva promocije u skladu s unaprijed zadanim ciljevima.

Account Management (Upravljanje accountima). Predstavnici prodaje mogu aktivno upravljati s dnevnim aktivnostima kao i planiranjem prodajnog procesa u istovrsnom, zatvorenom poslovnom procesu. 

Brand Management (Upravljanje markama) – Rješenje daje pregled uspješnosti pojedine marke u usporedbi s konkurencijom, teritorijalni pregled, te je omogućena evaluaciju kontribucije pojedinog proizvoda u ukupnoj profitabilnosti marke. Voditelji te podatke mogu koristiti za planiranje pojedinih promocija do planiranja velikih događanja. Omogućeno im je i planiranje i praćenje budžeta i troškova za fiskalnu godinu.

Category Management ( Upravljanje kategorijama) – Proizvodne industrije moraju intenzivno komunicirati s veleprodajom/maloprodajom na način adekvatne i upečatljive postave artikla na policu. Upravljanje kategorijom kroz načine slaganja pojedinih artikala u supermarketima, veleprodajama, drogerijama je već uhodana praksa u zemljama zapadne Evrope i SAD-a. Rezultati ispitivanja krajnjih kupaca su izvrsni. Na taj način se gradi lojalnost, i razumijevanje prema kupcu dok se tvrtki generira veći prihod i veću  zastupljenošću na tržištu.  

Sales (Upravljanje prodajom)  – Direktori prodaje imaju pregled prodaje vezane uz pojedini account i key account, potencijalni prihod te praćenje prodaje vezane uz pojedine kampanje.

Analytics (Upravljanje analitikom) Kroz analitičke dijelove rješenja moguće je pratiti aspekte ponašanja kupaca kao što su recency ( kada je zadnji put kupljen proizvod), frequency (kako je često kupljen proizvod) te monetary ( kupljena vrijednost). Kvalitetni izvještaji su glavna podloga za donošenje pravilnih odluka.

© grafike: SAP d.o.o.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum